četrtek, 23. december 2010

Čokoladni mandlji

Hej! Včeraj sem naredila prvi del božičnih daril. Ker je v zraku vonj recesije :) sem se odločila, da bodo tudi moja darila letos bolj premišljena, cenejša in.. okusna!

Naredila sem mandlje oblite z belo in črno čokolado! RES SO SUPER OKUSNI, POCENI IN ŠE HITRO NAREJENI! ;)

Za 40 piškotov potrebujete:

  • 500g mandljev
  • 500g bele ali črne čokolade
  • malo kokosovega masla
Jaz sem kupila cele mandlje, jih za 2 minuti vrgla v vrelo vodo. To je trik, da se mandlji z lahkoto olupijo. Kar zdrsnejo iz lupince.
Potem jih narežete na paličice! Lahko tudi že kupite paličice, ampak so 5x dražje, kot celi mandlji. Pač imate malce več dela, ampak imate nekaj denarja prišparanga. Nato jih za 2, 3 minute popražite v ponvi. Ne dodajte olja ali masti.
Vmes Stopite čokolado v stekleni skledici nad posodo vrele vode. Dodajte prepražene mandlje in zmešajte.
Z dvema žličkama naredite kupčke in jih dajte na hladno, da se čokolada strdi!
To je vse... le pazite, da ne pojeste vseh vmes! ;)





Ni komentarjev:

Objavite komentar