ponedeljek, 7. marec 2011

Sex v mestu in Halston

Zadnjič sem spet gledala Sex v mestu 2. Vem, da je to že čisto zlajnano in je bil film (tudi uradno potrjen in nagrajen z Malino) proglašen za najslabše nadaljevanje predhodnega filma, mi je film sploh super. Dvojka govori predvsem o ljubezni in trudu, ki ga je treba vložit v zakon in odnos ter o razmišljanju o sebi, kaj si želiš in kaj bi bilo prav, da bi storil.
Jaz sem se zelo našla v filmu, še posebej če govorimo o modi. Najbolj sta me navdušili dve obleki. Carrina roza, ki ji pokriva eno roka in drugo ramo odkriva ter Samanthina bela, ki zelo izzivalna. Nosila jo je v prizoru, ko se je dobila na zmenku z moškim, za katerega se trenutno ne spomnim imena.
Med iskanjem oblikovalca Carrine obleke, sem ugotovila, da je to Halston in da je bil v bistvu skoraj cel film v stilu Halstona (mislim, da je manjkala le še Rachel Zoe). Njegove kolekcije so skoraj vedno enake. Kroji oblačil so lahkotni, nosljivi ter brez kakršnih koli nepotrebnih dodatkov, ki bi oblačilo malo popestrili, barva, ki prevladuje skoraj vsako leto oranžna. Lahko bi ga označila za dolgočasnega in brez idej, prednost je le to, da tudi če je obleka stara, jo lahko označiš, da je iz zadnje kolekcije.


Spring/summer RTW 2o11



Spring/summer RTW 2o10




Spring/summer RTW 2oo9





Ni komentarjev:

Objavite komentar