torek, 22. maj 2012

Smo ženske res tako neumne?

Ko sem še delala v trgovini in kakšne zaspane popoldneve nisem imela veliko dela, sem se napotila do prve trafike, da bi kupila revijo s katero bi se kratkočasila.
Seveda sem želela tako, ki bo imela čim več časa, da jo bom brala vsaj nekaj časa glede na to, da bom zanjo odštela nekaj eurov. Po pregledu revij za ženske sem ugotovila, da smo očitno zelo zaostala bitja. Revije so bile večino samo s slikami in sami trači. Ne vem, ali nasplošno ženske ne zanima nič drugega kot to, da je Rebeka Dremelj noseča? Ženska ni sposobna prebrati več kot treh stavkov naenkrat? Res ne vem. Če že gledaš popularnost Slovenskih blogov,  hitro ugotoviš, da imajo največ spremljvalcev tisti, ki imajo slike in malo besedila. Zelo zanimivo je gledati kako so drugi vsak dan oblečeni in kako si nalakirajo nohte? Hm... not!
Vzpodbuda za to objavo mi je bil obisk foruma, ki sem ga obiskovala predvsem, ko sem bila mlajša. Jaz sem odrasla, forum je ostal na istem neodraslem nivoju.
Teme, ki so namenjene ˇpametnimˇ puncam:
Nanašate maskaro z odprtimi usti? Št. odgovorov: 102
Kakšne barve so vaši nohti? Št. odgovorov: 13 110
Laki za nohte Št. odgovorov:1132
Moja zadnja pridobitev. parfum Št. odgovorov: 937
...

Smo res tako omejene?

1 komentar:

  1. zelo omejene. revij tudi jaz že dolgo ne kupujem več ker 2233 nasvet do orgazma me res ne zanima.

    to s forumi pa se vzdržim komentarja en sam velik zeeeeh

    OdgovoriIzbriši