četrtek, 6. september 2012

Angelske misli

Poznate ˇangeljske ključeˇ? Zbirko kartic s pozitivnimi mislimi, ki nas vodijo skozi življenje... malo za res malo za hec. Moja nadrejena jih ima vedno pri roki in tako si pogosto s sodelovkami krajšamo delovne ure (ja, na žalost je res tako v javni upravi), pogosto pa nas misli zelo razveselijo, saj so res zelo pozitivne.

V tem tednu sem prišla do nekaterih težkih odločitev, ki pa bi jih morala sprejeti že zdavnaj. Žal sem prepogosto slabe volje zaradi neiskrenosti ljudi v moji bližini, ki svojo negativno energijo prenašajo name. Odločila sem se, da je tega dovolj in svoj čas, energijo in ljubezen namenim komu drugemu.

Še dobro, da mi angeli danes pravijo, da sem rojena pod srečno zvezdo in da me življenje uspe presenetiti. :))


Ni komentarjev:

Objavite komentar