sobota, 6. oktober 2012

Širjenje znanja

Čenča- avtor: Jože Trobec
Vučko- Avtor: Jože Trobec
Danes sem spoznala kako slabo poznam Kranj in umetnike, ki ustvarjajo v njem. Poznam nekaj mlajših ustvarjalk, ki se ukvarjajo predvsem modnim oblikovanjem, v slikarske vode me pa me je zaneslo po službeni dolžnosti, kjer pa sem bila izziva zelo vesela. Ker se v Kranju pripravlja(mo) Mednarodni festival likovnih umetnosti in sem spoznala nekaj avtorjev in njihovih del, ki živijo v Kranju. Najbolj me je presenetilo, da je avtor prepoznavn maskota Sarajevskih olimpijskih iger- Vučko, delo Slovenca, mojega sokrajana g. Jožeta Trobca. Zanimivo. In prav tako je narisal nekaj likov, ki nas spremljajo že celo življenje Čenčo, simbol Kranja Škrata Krančka, račka na pešteti Argeta in mnoge druge.

Argeta- avtor: Jože Trobec
Škratek Kranček- avtor: Jože Trobec
Miška Lu- avtor: Jože Trobec     
Razstava akademskega slikarja g. Joža Trobca bo od 17. oktobra 2012 na ogled v Galeriji Kranjske hiše, Zavoda za turizem Kranj, Glavni trg 2, Kranj. Ogled razstave je brezplačen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar