petek, 2. november 2012

Zavitek iz šunke in sira

Nekaj dni nazaj, pred Nočjo čarovnic, sem pisala o velikih načrtih, ki jih imam v kuhinji :) Na 31. novembra, sem šla dejansko v trgovino (čeprav obiske trgovin med prazniki in nedeljami zelo preziram) po ključne sestavine za indijančke, ki pa bodo namesto s črno čokolado obiti kar z belo in tako predstavljali duhce. Vse se je začelo in končalopri tem, da (še) vedno nimam mikserja, s katerim bi naredila tak fajn trd sneg, ki je za prave indijančke še kako zelo pomemben. Kot optimiska, sem spremenila plan- odločila sem se, da bom naredila kar Munchmallow, saj mi brizganje pene ni šlo v višave. Oki, dober plan sem si mislila, dokler nisem zajebala še čokoladnega preliva.Kako? Dodala sem maslo in vse skupaj zalilaz vrelo vodo, da bi bil čokoladni preliv bolj tekoč in tako ˇzavrelaˇ maslo in naredila veliko masleno-čokoladno kepo. 
Ravnokar sem vam napisala kako se NE naredi indijanček, vam pa lahko dam odličen recept za hitri prigrizek, ki sem ga pripravila za večerno druženje s prijatelji.

ZAVITEK IZ ŠUNKE IN SIRA (poželji dodate tudi pršut)
Za 10 oseb

Sestavine:
500g (bele) moke
2 dl mleka
sol
1 jajca
1 dl kisle smetane
25 g pizza šunke
25 g sira



Iz moke, jajca, kisle smetane, soli in mleka zgnetemo testo. Mleko dodajamo postopoma, saj testo ne sme biti prevečmokro. Kepo testa gnetemo vsaj 5 minut in potem pustimo, da počiva vsaj pol ure.
Po pretečenem času zvaljamo testo na pravokotnik in ga preložimo s sirom in šunko. Testo zvijemo v rolado in ga narežemo na 1,5cm široke rezine, ki jih položimo na pekač. Rezine po želji premažemo z jajcem.
Pečemo 40 min na 180 stopinj celzija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar