nedelja, 7. april 2013

Otroški sedež in varnost

Citirano iz nekega foruma, ki govori o varnosti otrok na otroških sedežih na kolesu...

"Ne vem kdo nas je obsedel, da smo prepričani, da moramo v prav vsak svoj štos stlačiti tudi svoje otroke in ne moremo počakati, da bi otroci toliko dorasli, da bi bili ti štosi zanje vsaj približno varni! "

Očitno smo res družba, ki svoje otroke sili, da vse stvari preizkusijo čim hitreje in se jih posledično sami hitreje obvladajo. Pa naj bo to vožnja s kolesom, smučanje ali učenje tujega jezika.

Mogoče vas bo zanimalo tudi to, če razmišljate o nakupu otroškega sedeža, ki bi bil spredaj oz. o kolesu Family bike, ki ima spredaj že vgrajen sedež..

 "Sam sem otroka vozil pred sabo do dne, ko sem prvič oskrbel otroka, ki je padel skupaj z očetom s kolesom. Reševalec sem 17 let, reševal pri prometnih nesrečah, kjer so rezali ljudi iz avtov, flikal motoriste, ki so šli pod ogrado v ribo, ampak ta nesreča me je pribila. Ne vem, če si predstavljate, kako je, ko 90kilski ata s pospeškom spešta 9kilskega otroka pred sabo - z drugimi detajli bom prizanesel; končni rezultat je za vse življenje težko prizadet otrok.

Predvsem ABSOLUTNO NE DRŽI, da otrok PRED kolesarjem ne vliva na ravnotežje kolesa - še KAKO ZELO vpliva, predvsem pa vpliva na zbranost, preglednost (!!!!!) in razni "wiiiii"ji so lahkodobesedno usodni. Skratka - doma sem sedež za spredaj odnesel naravnost v kontejner in prvič resno premislil, zakaj in čemu točno sploh tlačim svoje 16mesečno dete na svoje kolo??? Komu na čast? Od takrat ga nisem več dal na svoje kolo, ne spred in ne zad. Letos je malček star 3 leta in se bo vozil sam s svojim kolesom, jaz pa z njim vred, po polžje verjetno, a vsaj varno! Ne vem kdo nas je obsedel, da smo prepričani, da moramo v prav vsak svoj štos stlačiti tudi svoje otroke in ne moremo počakati, da bi otroci toliko dorasli, da bi bili ti štosi zanje vsaj približno varni!"

vir citata

Ni komentarjev:

Objavite komentar