ponedeljek, 12. julij 2010

Mali svet knjige

Verjetno nisem edina, ki jo vsak ljubi teden kličejo iz najbolj prepoznavnega slovenskega knjižnega kluba in me opozarjajo, da moram nujno kupiti knjigo oz. mi oni priporočajo nakup četrtletja: Super neuporabno knjigo, znižano za 110%, ampak še vseeno stane nekaj nad 6o€.
No, danes sem se z veliko težavo spravila v Mladinsko knjigo na oddelek največjega slovenskega knjižnega kluba in spet ugotovila, da imajo najmanjšo možno izbiro knjig. Tisto kar pa že imajo, ni za člane prav ceneje kot pa za nečlane.
Za mojo še nerojeno pikico sem zato kupla knjigo Andersenovih pravljic. Res se veselim, da ji bo lahko brala ter jo popeljala v svet domišljije. Žal mi je le, da knjiga nima preveč lepih ilustracij(meni so všeč, le niso preveč otroško pozitivno naravnane), saj pikica še nekaj časa ne bo znala brati bo pa toliko bolj opazovala slike.

Nakup 1. četrtletja je opravljen, sedaj mi ostane še 2. (ki je šlo že mimo) in še tretje, ki traja do konec avgusta.

Saj nisem sama v tem? Če bi sedaj srečala tistega luštnega fanta, ki me je simpatično zvabil v klub in mi ponujal Slovar tujk za 1€, bi ga nalomila z mojo novo knjigo po riti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar