torek, 6. julij 2010

Še dobro, da obstaja sladoled!

Danes sem se lotila šivanja. Zadnjič sem v Kilometru kupila lepo blago iz katerega sem želela narediti lahkoto poletno oblekco. Za kroj sem vzela obleko iz H&Ma, ki jo imam že predolgo in sem jo že prevečkrat oblekla :) No, do tukaj je vse v redu :D kroj izrežem in začnem šivat na mojem super šivalnem stroju. Predstavljam si se že v oblekci na morju kako mi lahkotno plapola. Od vsamega navdušenja sem jo seveda vmes probala.. no ja... tukaj se pa zatakne... ne vem kaj sem mislila, da sem prerisala enako velikost oblekce, čeprav sem sedaj v 9. mesecu nosečnosti :D Ko sem vlekla tisto oblekco nase, sem kar slišala kako pokajo šivi, zato sem še preden sem jo oblekla, že slekla! Ni varijante, da bi jo spravla gor... no mogoče, vem pa, da sigurno ne bi šla dol! Obleko sem zložila, jo pospravila za mesec ali 2 (ko bo konec poletja in bom spet imela št. 38), izklopila šivalni stroj in se jezno napotila k hladilniku, da se malce potolažim!
Na srečo sem včeraj naredila te slastne zdrave lučke, saj zadnje čase pojem ogromno sladoleda, kg gredo pa kar gor :D zato sem naredila zdrav sladoled po tem receptu:

400g malin in jagod
1 lonček navadnega jogurta
malo sladkorja (odvisno koliko ste sladkosnedi, ampak jaz sedaj živim bolj zdravo (od včeraj zvečer ;)) ))

Sestavine zmiksaš in daš v skrinjo. To je to. Aja, pa modelčki so seveda z Ikee :D



Moj sladoled je lepe barve, ampak naslednji bodo takšni:

Ni komentarjev:

Objavite komentar