sreda, 6. junij 2012

Naše flaške ni več

Tematika namenjena staršem, ki  vejo, da se je tam do tretjega leta potrebno znebiti kar nekaj stvari. Najprej dojke, potem dude, flaške in nato seveda še plenic. Punčka je stara skoraj dve leti. Prvi dve stvari smo ukinili kar hitro in brez problema, nekaj časa pa sem se (ja, predvsem jaz) pripravljala na to, kako bomo ukinili flaško.
Nekoč sem slišala, da je neka družina dudo odnesla opici v živalski vrt in se je tako mala lažje poslovila od dude.Ta način mi je simpatičen, ampak pomojem zna biti nevaren za živali. Hm?! (isto mi gredo na živce starši, ki dovolijo svojim otrokom, da hranijo živali s piškoti v ZOOju... če je pa tako simpatično... za popizdit! Kot, da ne bi imeli treh pik!). Mojega fanta so pa odvadili tako od dude, da so mu jo poporali. To je malo bolj kruto, ampak vsak dan,ki ga preživim z njim, jih bolj razumem. :D Hec hec. V glavnem, delovalo je, fant pri svojih 26 nima dude.
No, mi smo se zadeve lotili tako: mala je šla v varstvo, mamica pa je pozabila zraven spakirati še flaško. Mala je kljub tem zaspala normalno. Potem smo jo uspavali še zvečer brez flaške in je tudi šlo, zaspala je le 15minut kasneje- brez joka. Ponoči je bilo stokanje, ampak sem ji razložila, da je zdaj velika punca in ne potrebuje več flaške, ampak le še svoj Hello Kitty kozarec :) In je šlo... 30 minut stokanja, ampak ni bilo kaj hujšega.
To je bilo to! Čas za odhod flaške. S fantom sva se odločila, da bova pravljično to storila tako, da jo bo podarila medvedku v gozdu. Sledil je sprehod in flaško smo pustili na štoru (seveda jo je potem fant vzel- za vsak slučaj,če bo kriza in osneževali pa seveda ne bomo). Se še malo sprehodili in se vrnili na mesto, kjer je Pia pustila flaško, ki pa je seveda na njeno (in najino ne preveč presenečeno) navdušeno, ni bilo več tam.
Od tega je sedaj dva dni. Flaška je zaenkrat pozabljena in zaenkrat še nimamo nobenih težav. No, če bo pa objava izbrisana, pozabite, da sem karkoli omenila, namreč: Guess, who is back? :D

Kako ste se oz. kako se boste vi znebili flaške? Sedaj me to bolj zanima za plenice.

Ponosna sem nase, ker mi ni bilo treba prebrati 200 strani dolge knjige, kako otroka odvaditi od cuzanja mleka po flaški. :) Jupi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar