četrtek, 28. junij 2012

Srčni hotel


»Edini dve stvari, ki ju v tem času ne moremo preprosto kupiti ali kopirati, je odnos, ki ga imajo svoji zaposleni z odjemalci in odnos, ki ga ustvari organizacija z zaposlenimi ,« je pred leti izjavil g. Klaus Kobjoll, podjetnik in lastnik družinskega hotela Schnidlerhof, namenjenega poslovnim gostom. Leta 2004 je dobil nagrado za poslovno odličnost v kategoriji malih in srednjih podjetij.

G. Kobjoll meni, da je oprema hotela pristrankskega pomena. Mora biti takšna kot je pričakovano, toda bistvo hotelu daje zaposlen, odnos med zaposlenimi in gostji. Za svoje sodelavce izbira čustveno intelegentne ljudi, saj meni, da največ prispevajo k uspešnosti podjetja. To se vidi tudi navzven, saj je hotel opremljen v japonsko minimalističnem slogu, poleg tega pa imajo na vrtu urejene skulpture src.
Veliko da na izobraževanje zaposlenih in inovativnost, sprejema nove ideje, sodelavce in goste celo nagrajuje za dane zamisli.
Hotelu so pomembni stalni gostje, ki prinesejo dobiček. Zato so razvili seznam 150 presenečenj, ki nobenega gosta ne pustijo ravnodušnega ter se tako hotel gostu približa na unikaten in prijazen način, npr. Pustijo sporočilce za vetrobranskim steklom naj varno potujejo  in lokacijami radarjev, kjer so se nahajali v zadnjih 20 minutah.
Slabost je z dobro idejo obrnil sebi v prid. Hotel na obrobju mesta je naredil konkurenčnega. Odločil se je za sodelovanje z Audijem, nemškim izdelovalcem luksuznih in športnih avtomobilov, ter tako prevaža goste zastonj iz letališča ali mesta.
Vodilo podjetja «Naj vaši gostje odidejo od vas boljši in srečnejši, « bi moralo biti vodilo vseh hotelirjev in storitvenih podjetij, ker le tako se jim bo pisala tako uspešna pot kot hotelu Schnidlerhof.

Ni komentarjev:

Objavite komentar