četrtek, 20. januar 2011

Piina prva punčka in prve hlače

Za mojo hčerko sem sešila prvo punčko iz cunj. Zdi se mi, da mi je kar uspela, glede na to, da je prva :) Roke in nogice ima roza ter na trebuščku srček. Pii je zelo všeč, imam pa tudi naročilo že za novo punčko... ampak ta bo morska deklica! :)


POletne roza hlačke s patentom. Res je super material, še sebi bom sešila take, le barva bo druga. Sicer so ji zdaj še mal prevelike, ampak sem računala na to, da jih bo nosila pomladi.


To so pa broške, ki sem jih ustvarjala v decembru. Najljubša mi je roza, saj perfektno paše na bel plačš, ki ga kombiniram z roza šalom in roza uggicami. Pa še torba za plenice za mojo baby je pinki barve! Se mi zdi, da potrebujem nov fotoaparat, da bodo stvari na slikah malce bolj prišle do izraza!

2 komentarja: