petek, 7. januar 2011

Prazniki so mimo... juhej

Danes sem pospravila jelko, vse okraske in darila! Sodeč po količini daril in vrednosti smo bili letos zelo pridni, saj je bilo pod wannabe jelko veliko daril zame, za fanta in najino hčerkico!

Božiček mi je prinesel tole lepo knjigico Crafts for Baby in lepe uhančke, dobila sem tudi Uggice, šal, še ene ročno izdelane uhančke ter vstopnice za gledališče!
Lubi je dobil uro, alkoholne pijače, mikser, da bo najini miški pripravljal hrano in za naju slastne milkshake.
Pikica pa je dobila tople roza škorenjčke- izgledajo kakor Uggice, knjigo z naslovom Rok in Ema praznujeta Božič ter veliko oblačil! Najbolj sem vesela sivih hlač, ki jih je dobila od mojih najboljših prijateljic, saj so res fensišmensi. Komaj čakam, da pride pomlad, da jih bo lahko oblekla.

Upam, da je bil tudi vaš Božiček letos (lansko leto) tako ˝skromen˝!


Ni komentarjev:

Objavite komentar